لیست کارخانه های تولید پلاستیک

لیست کارخانه های تولید پلاستیک

در این مقاله لیست کارخانه های تولید پلاستیک  را در استان تهران جمع آوری کرده ایم. ابتدا توضیحاتی درباره کارخانه تولید پلاستیک می دهیم.

کارخانه تولید پلاستیک کجاست؟

کارخانه تولید پلاستیک در یک مکان نیست. کارخانه های تولید پلاستیک در سراسر جهان وجود دارند. آنها مواد اولیه پلاستیک را از نفت خام یا گاز طبیعی تولید می کنند. این مواد اولیه سپس به محصولات پلاستیکی مختلف مانند بطری ها، ظروف، قطعات خودرو و وسایل الکترونیکی تبدیل می شوند.

برخی از بزرگترین کارخانه های تولید پلاستیک در جهان در چین، ایالات متحده و اروپا واقع شده اند. این کارخانه ها محصولات پلاستیکی را برای بازارهای داخلی و صادرات تولید می کنند.

در ایران نیز کارخانه های تولید پلاستیک وجود دارند. این کارخانه ها محصولات پلاستیکی را برای بازار داخلی تولید می کنند. برخی از بزرگترین کارخانه های تولید پلاستیک در ایران در تهران، اصفهان و مشهد واقع شده اند.

کارخانه پلاستیک سازی

کارخانه تولید پلاستیک چه کاربردی دارد؟

کارخانه های تولید پلاستیک کاربردهای مختلفی دارند. آنها مواد اولیه پلاستیک را از نفت خام یا گاز طبیعی تولید می کنند. این مواد اولیه سپس به محصولات پلاستیکی مختلف مانند بطری ها، ظروف، قطعات خودرو و وسایل الکترونیکی تبدیل می شوند.

در اینجا برخی از کاربردهای کارخانه های تولید پلاستیک آورده شده است:

  • تولید مواد اولیه پلاستیک:

کارخانه های تولید پلاستیک مواد اولیه پلاستیک را از نفت خام یا گاز طبیعی تولید می کنند. این مواد اولیه شامل پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن و سایر پلیمرها هستند.

  • تولید محصولات پلاستیکی:

کارخانه های تولید پلاستیک محصولات پلاستیکی مختلفی را تولید می کنند. این محصولات شامل بطری پلاستیکی ، ظروف، قطعات خودرو، وسایل الکترونیکی، گالن های پلاستیکی و سایر محصولات هستند.

  • کاهش وابستگی به واردات:

کارخانه های تولید پلاستیک می توانند به کاهش وابستگی به واردات محصولات پلاستیکی کمک کنند.

  • ایجاد اشتغال:

کارخانه های تولید پلاستیک می توانند فرصت های شغلی زیادی را ایجاد کنند.

کارخانه های تولید پلاستیک نقش مهمی در اقتصاد جهانی دارند. آنها محصولات پلاستیکی مختلفی را تولید می کنند که در زندگی روزمره ما استفاده می شوند.

خرید عمده پلاستیک از کارخانه به چه صورت انجام می شود؟

ظروف پلاستیکی

خرید عمده پلاستیک از کارخانه به چند روش انجام می شود:

  • مراجعه حضوری به کارخانه:

این روش سنتی ترین روش خرید عمده پلاستیک از کارخانه است. در این روش، خریدار باید به کارخانه پلاستیک سازی مراجعه کرده و با مدیر فروش کارخانه یا مسئول فروش عمده کارخانه مذاکره کند.

  • خرید اینترنتی

امروزه بسیاری از کارخانه های پلاستیک سازی امکان خرید اینترنتی محصولات خود را فراهم کرده اند. در این روش، خریدار می تواند با مراجعه به سایت کارخانه یا وب سایت های فروش عمده پلاستیک، محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سفارش دهد.

  • خرید از نمایندگان فروش

بسیاری از کارخانه های پلاستیک سازی دارای نمایندگان فروش در سراسر کشور هستند. این نمایندگان فروش محصولات کارخانه را به صورت عمده به فروش می رسانند.

در اینجا تعدادی از کارخانه های تولید پلاستیک آورده شده است.

لیست کارخانه های تولید پلاستیک

  1. کارخانه پلاستيك سازی آلی شهاب شرق 

کارخانه پلاستيك سازی آلی شهاب شرق در سال ۱۳۵۸ اقدام به كار توليد مصنوعات پلاستيكی نمود و با بهره گيری از دانش روز و خريد دستگاه های بادی و تزريق پلاستيك با سرعت چشمگيری موفق به حضوری وسيع در بازار توليد مصنوعات پلاستيكی در ايران گرديد.

اين واحد توليدی در سال ۱۳۸۴ به عنوان اولين توليد كننده موفق به اخذ پروانه بهره برداري و پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشكی شهيد بهشتی گرديد و با اخذ اين مجوز دامنه كاری خود را گسترش داد.

در حال حاضر با اكثريت توليدكننگان صنايع غذايی و بهداشتی و آرايشی كشور همكاری نموده و همچنان در حال همكاری می باشد كه از آن جمله می توان به : شركت عاليفرد ( سن ايچ ) ، صنايغ غذايی آذين شوشتر( مجيد ) ، تكدانه ، شوكو پارس ، پارس مينو ، كميته امداد امام خمينی ( ره ) ، پاكسان ( بطری رخشا ) ، گلتاش ( شامپو شبنم ) ،فرآورده های روغنی ايران( فريكو )، هنكل پاك وش(بطری پريل و پرسیل) شركت نفت بهران و … اشاره نمود .

کارخانه پلاستيك سازی آلی شهاب شرق با توجه به حجم بالای توليدات خود و پاسخگویی به نياز مشتريان در سال ۱۳۸۹ اقدام به راه اندازی شعبه دوم توليدی خود در منطقه صنعتی خرمدشت نمود و با توجه به افزايش دانش روز صنعت پلاستيك ، اقدام به خريد جديد ترين دستگاههايی پلاستيك روز دنيا با بهره گيری از سريعترين آمار توليد ظروف بادی و تزريق پلاستيك نموده است .

برای تماس با ما از شماره های زیر استفاده کنید.

02177329292 – 02177339696
fax:02177349995

شعبه اتحاد

آدرس: تهران- خيابان اتحاد- خيابان يازدهم غربی- پلاك۳۳

شنبه تا چهار شنبه 8 الی 17
پنجشنبه 8 الی 12​

شعبه خرم دشت

آدرس: تهران- جاده آبعلي- بعد از پليس راه جاجرود- منطقه صنعتي خرمدشت- خيابان چهارم شرقي- پلاك۶۳

info@alishahabshargh.ir

 

  1. کارخانه پلاستیک ایران رعنا

تولید و پخش پلاستیک ایران رعنا با بیش از دو دهه سابقه در زمینه ی واردات و فروش محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه از سال 87 در زمینه ی تولید این محصولات شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر پایگاهی بزرگ برای تامین کالای بیش از 1000 پلاسکو فروشی و پلاستیک فروشی در سراسر کشور می باشد

تلفن دفتر فروش :

02156548084-02156542689
تلفن کارخانه :

02156548086-02156549468
102156549469-0215654947

آدرس کارخانه: تهران ، کهریزک ، جاده ی قدیم قم ، بلوار امام حسین (60 متری شورآباد) ، خیابان صنعت هجدهم (نهم جنوبی) پلاک 21 – تولید و پخش ایران رعنا

 

  1. هوم‌کت

شرکت پرهام پلاست آریا با برند هوم‌کت (HOMEKET) در حوزه لوازم خانه و آشپزخانه و با برند گودبین (GOODBIN) در زمینه مخازن صنعتی، متمایز در صنعت پلاستیک با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، متعهد و توانمند که براساس فرآیندهای نوین گزینش و به عضویت خانواده بزرگ این شرکت درآمده‌اند ،هم‌چنین با ایجاد و ارتقاء واحدهای استراتژیکی همچون، طراحی و توسعه محصول بازارسنجی و نیازسنجی مشتریان، مدیریت سیستم‌ها و روش‌ها و از سوی دیگر کارخانه و آزمایشگاه همکار استاندارد، پیاده‌سازی کامل الزامات استانداردهای محصول و مدیریت کیفیت یکی از اولین انتخاب‌های مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

ارتباط با نمایشگاه مرکزی تهران

تلفن: 0215535916

شوش, خیابان صابونیان, پاساژ الماس بلورین, طبقه سوم, واحد 768

ارتباط با دفتر مرکزی

تلفن: 02153805 (30 خط مستقیم)

آدرس : تهران ، رباط کریم ،شهرک صنعتی نصیرآباد،خیابان شمشاد 9 پلاک 230

ظروف پلاستیکی

  1. لیمون

لیمون تولیدکننده لوازم خانه و آشپزخانه با دستیابی به بالاترین سطح کیفی در تولید محصول و همچنین رعایت حقوق مصرف کننده

با دارا بودن تجهیزات آزمایشگاهی کنترل کیفیت و استفاده از مواد اولیه بهداشتی و مرغوب توانسته تا محصولات خود را دراختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این مجموعه سعی داشته با داشتن خلاقیت و ایده های نوین درسطح طراحی روز دنیا و به کارگیری رنگ های متنوع و اهمیت کیفیت و دوام کالا راحتی و

زیبایی را به خانه های شما هدیه کند. که این توانایی با استفاده ازنیروهای متخصص و با تجربه در بخش های طراحی محصول ، قالبسازی ، تولید و بخش

کنترل کیفیت صورت گرفته و توانسته با دراختیار گذاشتن محصولات خود درتمام سطح کشور و حتی صادرات به موفقیت برسد.

نمایشگاه دائمی : تهران، میدان شوش، خیابان صابونیان، خیابان کاخ جوانان، پاساژ الغدیر، طبقه پنجم، واحد 5 تلفن: 55044220 21 (98)+ فکس: 55044229 21 (98)+

کارخانه : تهران، جاده ساوه، بعد از رباط کریم، شهرک صنعتی پرند، بعد از میدان فناوری، خیابان گلریز، خیابان گلدیس، قطعه B3 تلفن دفتر فروش : 51044000 21 (98)+ فکس: 51044000 21 (98)+

 

  1. ایده آل پلاستیک

کارخانه ایده آل پلاستیک یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان پلاستیک خانگی می باشد که برای سال های طولانی مشغول فعالیت در زمینه تولید انواع محصولات پلاستیکی خانه و آشپزخانه است. ایده آل پلاستیک با تولید محصولات متنوع و با قیمت مناسب در سراسر کشور شناخته شده می باشد. از جمله اجناس پلاستیک ایده آل می توان به انواع سطل های پلاستیکی ، آبکش های مختلف در سایزها متنوع و محصولات ارزان قیمت اشاره کرد.

راه های ارتباط با پخش پلاستیک ایران :

همراه :09124721467

همراه:09927984634

تهرانپارس خ اتحاد

 

  1. کارن پلاستیک

شرکت کارن پلاستیک ، با طراحی منحصر به فرد و تولید لوازم پلاستیکی آشپزخانه از سال 1392 در زمینه ی تولید ظروف پلاستیکی آشپزخانه فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر با توجه به تولید محصولات پلاستیکی با کیفیت آشپزخانه و خانه در کنار برند های بزرگ این صنعت توانسته تا رضایت مشتریان خود را در سراسر کشور جلب نماید .

شرکت صنایع پلاستیک کارن ، با شعار حفظ کیفیت و بسته بندی مناسب محصولات ، ظروف پلاستیکی آشپزخانه تولید خود را به تمام نقاط کشور ارسال می نماید .

شماره تلفن کارن پلاستیک : 02165611947

آدرس کارخانه کارن پلاستیک : استان تهران، شهریار ، شهرک صنعتی گلگون، خیابان دوم شرقی، پلاک 13

بطری پلاستیکی شفاف

 

  1. ابتکار پلاستیک

شرکت صنایع تولیدی ابتکار پلاستیک تهران(سهامی خاص) فعالیت خود را از سال 1364 در زمینه طراحی و ساخت قالبهای صنعتی، تولید قطعات پلیمری، کامپاندینگ مواد و انجام آزمون های تخصصی کیفی با بهره گیری از قابلیتهای نیروی انسانی مجرب ، ماشین آلات تولیدی و تجهیزات مناسب آزمایشگاهی ، سیستم مدیریت کیفیت منطبق براستانداردهای ISO 9001:2008 ISO / TS16949 : 2009  از شرکت TUV NORD آلمان و گرید “B” شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو(ساپکو) آغاز نموده و تا امروز کوشیده است تا به آنچه مشتریان می اندیشند جامه عمل بپوشاند.

تهران، ابتدای جاده آبعلی، خیابان شهید نشوه (سازمان آب)، بلوار شهید بابائیان، خیابان نیلی، شماره 1

تلفن: 02177005493

 

  1. اشکان پلاستیک

اشکان پلاستیک فعالیت صنعتی خود را در دهه شصت در زمینه تولید مصنوعات پلاستیک خانگی آغاز نموده است. سعی این شرکت همواره بر این بوده تا با استفاده از دانش روز و مدیریت علمی و همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت عالی، بهترین محصولات را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. در این راستا این مجموعه کوشیده است تا با درک نیازهای روز افزون بازار و ساخت قالب های جدید، محصولات متنوعی را روانه بازارهای داخلی و خارجی نماید. شایان ذکر است دریافت گواهینامه ایزو 9001،ایزو 9002،ایزو 14001 و مدیریت کیفیت و بهداشت همگی در جهت افزایش کیفیت محصولات بوده تا مهمترین هدف ما یعنی کسب رضایتمندی مشتریان محقق گردد.

تلفن: 02177339090

تهران،خیابان دماوند،خیابان اتحاد،کوچه هفتم غربی،پلاک 25 کارخانه اشکان پلاستیک

 

  1. اطلس پلاستیک

شرکت اطلس پلاستیک با شعار خلاقیت و نو آوری در تولید محصولات پلاستیکی خانگی پا به عرصه ی رقابت در تولید مصنوعات پلاستیکی گذاشت و در حال حاضر در زمینه ی تولید انواع جا مایع  ، انواع بند رخت و چوب لباسی فعالیت می کند .

شماره تلفن اطلس پلاستیک : 02156519540-02156519544

آدرس کارخانه اطلس پلاستیک : تهران ، جاده قدیم قم ، شصت متری شورآباد ، خیابان یکم شمالی ، پلاک 9

 

  1. بازن پلاستیک

شرکت بازن فراز اندیش فعالیت خود را در بخش تولیدات لوازم خانه و آشپزخانه از سال ١٣٩١ آغاز نمود.

این شرکت با تولید طیف وسیعی از لوازم آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و لوازم ضروری منزل سهم قابل توجهی در بازار را از آن خود نموده است. موسس و مدیر عامل شرکت آقای مهنـدس عبداله احمدپنـاه با تکیه بر تجربه بالغ بر سی سال فعالیت در این حوزه توانسته است با بهره گیری از نیروهای متخصص وحرفه ای در بخش های مختلف تولید، توزیع و بازاریابی، بخش وسیعی از نیازهای بازار هدف را تأمین و همچنان به رشد و توسعه شرکت ادامه دهد.

تلفن: 02177961632-02177961630

آدرس دفتر مرکزی: سه راه تهرانپارس-ابتدای جاده ابعلی-خیابان سازمان آب- بلوار باباییان- کوچه پاسگاه پلاک ۷۷

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *